Κρατούν το εισιτήριο της γνώσης στο χέρι.
Βεβαιώθηκαν ότι στις αποσκευές τους έχουν καθετί αναγκαίο : διάθεση για συνεργασία και έρευνα, καλή διάθεση, επίμονη προσπάθεια και κοινούς στόχους.
Ακούν την τελευταιά ανακοίνωση για προσέλευση τους στον τομέα αναχωρήσεων.
Επιβιβάζονται ... και το ταξίδι αρχίζει.
Οι μαθητές της Β΄τάξης που επέλεξαν να « ταξιδέψουν...με το Βούδα » θα βρεθούν στην Ασία ,την ήπειρο των αντιθέσεων.Εκεί ,που σύμφωνα με την ανατολική θρησκευτικότητα και φιλοσοφία , κάθε άνθρωπος και κάθε πολιτισμός γεννιέται, εξαφανίζεται και ξαναγεννιέται στην αέναη πορεία της ζωής .
Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι :
- Να λάβουν γνώση για τη διαφορετική θεώρηση του κόσμου, του ανθρώπου και την επίτευξη της σωτηρίας μέσα στον ανατολίκο κόσμο.
- Να μελετήσουν τις ιστορικές και κοινωνικές συνθήκες μέσα στις οποίες γεννήθηκε ο βουδισμός και βασικά στοιχεία της διδασκαλίας του.
- Να εντοπίσουν ? επισημάνουν στοιχεία της ζωής του σύγχρονου δυτικού κόσμου , που έχουν, άμεσα ή έμμεσα , επηρεαστεί από τη βουδιστική διδασκαλία ? φιλοσοφία (πχ. χορτοφαγία, γιόγκα, ζεν).
- Να ?ταξιδέψουν΄ με την βοήθεια της τέχνης στις χώρες που ασπάζονται το βουδισμό και να συνειδητοποιήσουν ότι οι σύγχρονες μορφές τέχνης εμπνέονται συχνά από θρησκευτικά θέματα.
Κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου οι μαθητές παρέδωσαν γραπτώς τις εργασίες τους και μέρος αυτών αποτέλεσε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας http://budhaisetrela.weebly.com, την οποία μπορείτε να επισκεφθείτε πατώντας το σχετικό σύνδεσμο.
Νεπάλ, Καμπότζη, Σρι Λάνκα και Ταυλάνδη ήταν οι σταθμοί της "περιοδείας" μας κατά τη διάρκεια του δεύτερου τετραμήνου. Ένα ταξίδι σε μέρη εξωτικά, επηρεασμένα από το βουδιστικό τρόπο ζωής και σκέψης. Ακολουθεί το αποτέλεσμα της ερευνητικής εργασίας :